Het My eBox portaal heeft een update gekregen!

Nu meer berichten digitaal afgeleverd worden, kwam de vraag van My eBox Portaal gebruikers om hun berichten beter te kunnen organiseren in hun eBox. Mappen aanmaken laat u voortaan toe uw berichten te ordenen hoe u zelf wil. Nieuwe berichten zullen steeds in uw inbox verschijnen. Heeft u een bericht afgehandeld? Dan kan u het voortaan klasseren in een map of naar de prullenbak verplaatsen. Het bericht blijft beschikbaar maar verschijnt niet meer in uw inbox.

Een nieuwe map aanmaken

Klik op het map icoon van het bericht dat u wil verplaatsen. U krijgt de keuze het bericht te verplaatsen naar een bestaande map of een nieuwe map aan te maken.

Kies ‘nieuwe map aanmaken’ en geef uw map een naam. Het bericht wordt nu verplaatst naar de nieuwe map.

 

   

De nieuwe map verschijnt nu bovenaan in uw mappen overzicht. U kan tot 10 zelfgekozen mappen aanmaken.

Let op: een map is geen archief! Per bericht bepaalt de verzendende organisatie hoe lang dit zichtbaar blijft in My eBox.

Een bericht naar de prullenbak verplaatsen

Klik op het prullenbak icoon van het bericht dat u naar de prullenbak wil verplaatsen. Het bericht wordt niet verwijderd. Het wordt uit het zicht geplaatst in de map ‘prullenbak’, waar u het kan raadplegen zolang het bericht beschikbaar is.

Opgelet, kijk na hoe lang een bericht beschikbaar blijft in uw eBox. Download uw berichten tijdig indien u ze na deze datum nog wil kunnen raadplegen. Dit doet u door op het download icoon op het bericht te klikken.

Een map verwijderen

Klik op uw naam rechts bovenaan in de menubalk, ga vervolgens naar ‘Mijn profiel’.

In het tabblad ‘Mijn mappen’ ziet u een overzicht van de mappen die u aangemaakt hebt. Klik op het prullenbak icoon om de map te verwijderen. Wanneer u een map verwijdert, worden de berichten uit deze map terug in uw inbox geplaatst.