Oeps! Meerdere gelijkaardige My eBox meldingen in je mailbox!

Heb je in je mailbox meerdere meldingen van My eBox ontvangen over hetzelfde eBox bericht? Geen paniek: dit is een klein technisch probleem aan onze kant. 

Op vrijdag 22 en zaterdag 23 maart ontvingen sommige van onze My eBox gebruikers meerdere meldingen voor hetzelfde eBox bericht in hun mailbox. Dit was het gevolg van een klein technisch probleem aan onze kant, waarvoor we onze excuses aanbieden.  

We stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat dit probleem zich niet meer voordoet. We zijn voortdurend op zoek naar verbeteringen om het My eBox-portaal gebruiksvriendelijker te maken.  

Heb je een vraag over je My eBox-meldingen? Hier vind je alle informatie over het beheren van je meldingen.  

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden of wil je ons gewoon een aanbeveling sturen? Neem hier contact op met de Servicedesk van DG Vereenvoudiging & Digitalisering.